רשת איקאה נפתחה בגלל קרבה לשר? ליצמן מכחיש: "הבלים"

בנצי לייזרוביץ No Comments on רשת איקאה נפתחה בגלל קרבה לשר? ליצמן מכחיש: "הבלים"

במשרדו של שר הבריאות יעקב ליצמן מכחישים בתוקף את הטענות על הקשר עם בעלי רשת 'איקאה', שלטענתם גורמים שונים הביאו לפתיחת הרשת. לשכת ליצמן: "הבלים שאינם שווים התייחסות. ציניות שמעידות על בורות וחוסר במידע בסיסי"

השר יעקב ליצמן צילום: הדס פרוש, פלאש 90
21:55
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on מכה קשה לטרור: צה"ל חיסל מחבל בכיר בלבנון

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בעקבות הטענות הנשמעות מפי גורמים שונים על פתיחת רשת החנויות 'איקאה' חרף סגירת רוב המשק עקב זהותו של בעלי הרשת, המקורב לבכירים בחסידות גור, אותה חסידות עליה נמנה שר הבריאות יעקב ליצמן, מכחיש השר את הטענות וטוען כי מדובר בהחלטה עניינית.

בהודעה שיצאה ממשרדו בתגובה לטענות, נכתב "בעקבות פניות כתבים בנושא איקאה נבהיר: הדיווחים על קשר בין מנהלי רשת איקאה וגורמים חרדים שהביאו לפתיחת הרשת הם הבלים שאינם שווים התייחסות", קובעים בלשכת השר.

לדבריהם "מדובר בהחלטות של אנשי המקצוע הרלוונטיים ועל פי בקשת משרד האוצר, ללא כל זיקה לשר ליצמן. אין כל קשר בין פישר (בעלי איקאה) לליצמן והניסיונות לחבר ביניהם, להחלטות שמתקבלות בעת חרום – ציניות שמעידות על בורות וחוסר במידע בסיסי" מציינים במשרד.

כמו כן, בלשכת ליצמן תקפו את מפיצי השמועות ואמרו כי "יש להתפלא על שבזמן חרום, בו כל המערכת פועלת להצלת חיים במסירות ובאחריות, יש המפרסמים מידע כוזב ופרטים שאין להם שחר".



0 תגובות